- ქართული 1-ლი კლასი
- მათემატიკა 1-ლი კლასი
- ბუნება 1-ლი კლასი
თემატური გეგმა მათემატიკაში მე-2 კლასი
„დედა ენის“ კვალზე
თემატური გეგმა
მეორე კლასი
სახელმძღვანელოს ავტორები: ნ.გორდელაძე, თ.კუხიანიძე.
N
|
განსახილველი თემა და საკითხთა ჩამონათვალი.
|
თემის მოკლე
შინაარსი.
|
მისაღწევი
შედეგი
|
გამოყენებული
აქტივობები
დასასწ. მეთოდები.
|
სასწავლო
მასალა,
სხვა რესურსი.
|
საათების
რაოდენობა.
|
შეფასება.
|
თემა N1 ყმაწვილი უნდა
სწავლობდეს.
| |||||||
1
2
|
მზე შინაო
(ხალხური)
ირ. ევდოშვი-
ლი „სკოლისაკენ
ჰერი, ჰერი!“
|
ისაუბრებენ მანათობელ
ვარსკვლავზე-
მზეზე, რომელიც სი-
ცოცხლის წყა-
როა, ანათებს
და ათბობს.
ისაუბრებენ თუ როგორ ემზადებიან სკოლაში წა-
სასვლელად.
ყველა სამუსაოდ .
|
ქართ.2.1
ქართ.2.2
|
მეთოდები
აქტივობა
ინფორმაციის
მოძიება.
დისკუსია
|
სახელმძღ-
ვანელო „დედაენის’
კვალზე
სავარჯიშოების
რვეული. ავტორები:ნ.
გორდელაძე, თ.კუხიანიძე,
მასწავლებლის
წიგნი სურა-
თები, ბუკები.
|
1
1
| |
3
|
სასკოლო წე-
სები.
|
საუბრობენ სასკოლო
ოთახში ქცე-
ვის წესებზე
აკვირდებიან
სურათებს და
ალაგებენ თა-
ნმიმდევრობით.
|
ქართ.2.3
|
1
| |||
4
|
ი.გოგებაშვილი
„სწავლაში ზა-
რმაცი, ცეკვაში
მამაცი.“
|
ისაუბრებენ სი-
ზარმაცის და-
გმობაზე და
სწავლის აუცი-
ლებლობაზე.
არის თუ არა
მოსაწონი ვანოს საქციელი.
|
ქართ.2.2
|
კითხვა-პასუხი
ჯგუფური-
მუშაობა.
|
1
| ||
5
|
ი.გოგებაშვილი
„უსუნო ყვავი-
ლი“
|
ისაუბრებენ თუ
რა მნიშვნელო-
ბა აქვს კარგ ამ-
ხანაგებში ყოფნას და რა ხიანის მოტანა
შეუძლია ცუდი
ამხანაგის გავლენას.
|
ქართ.2.3
|
1
| |||
6
|
ი.გოგებაშვილის
„თხა და გიგო“
|
წაიკითხავენ მოთხრობას იმ-
სჯელებენ თუ
რამდამართა
გოგის სიზარმა-
ცემ დაამპარტა-
ვნობამ.
|
ქართ.2.4
|
მეთოდები
როლური თა-
მაში.
|
სახელმძღვანელო
„დედაენის“ კვა-
ლზე, სურეთები,
ნახატები. ცარცი,
დაფა, ბუკები.
|
2
| |
7
|
ი.გოგებაშვილის
„ცხვირს მაღლა
ვინ იწევს“.
|
ქართ.2.3
|
კითხვა-პასუ-
ხი
|
2
|
8
|
მ.მიქელაძე
„ბეჯითი და ზარმაცი“
|
ისაუბრებენ და
იმსჯელებენ ორი მეგობრის
ურთიერთობაზე.
გაიგებენ თუ რა
მნიშვნელოვანია
ბიბლიოთეკასთან
თანამსრომლობას
და სასარგებლო
წიგნის კითხვა.
|
ქართ.2.5.
|
დისკუსია
|
ექსკურსია სკო-
ლის ბიბლიოთე-
კაში.
|
2
| |
9
|
ბრძნილი აზ-
რები. დ.გურა-
მიშვილი „ყმა-
წვილი უნდა სწავლობდეს“
|
ქართ.2.2
|
2
| ||||
10
|
შემაჯამებელი
კითხვები
|
შემაჯამებელი
სამუშაო
|
1
| ||||
თემა N2
კარგი და ცუდი
| |||||||
1
|
„მოსიყვარულე
ხელი“
|
ისაუბრებებენ
მეგობრობაზე,
ურთიერთდამოკი-
დებულების და
თანაგრძნობის შე-
სახებ.
|
ქართ.2.1,2,6.
|
სახელმძღვანელო
„დედაენის“
კვალზე. რვეუ-
ლები,სურათები,
ნახატები.
|
1
| ||
2
|
ი.გოგებაშვილის
„კეთილი სანდა-
ლა“
|
იმსჯელებენ რო-
რი უნდა იყოს
კეთილი და სათ-
ნო ადამოანი.
თვითონ როგორ
მოიქცევიან მსგავს
სიტუაციაში.
|
ქართ.2.1,2,3,4
|
1
| |||
3
|
აღწერეთ ნახატი
|
მოიფიქრებენ და
თითოეულ ტექს-
ტს შეუსაბამებენ
ნასწავლ აზრს.
|
ქართ.2.4
|
მეთოდი
|
სახელმძღვანელო-
ები, რვეულები
„მე ვწერ სწორად
და ლამაზად“
სურათები, ბუკები.
|
1
| |
4
|
ი.გოგებაშვილი
„საკუთარი თა-
ვის დასჯა“
|
ქართ.2.5
|
1
|
5
|
ი.გოგებაშვილი
„მკვეხარა ქო-
თანი“
|
ქართ.2.3
|
1
| ||||
6
|
აქეთ გორასა
(ხალხური)
|
ქართ.2.5
|
აქტივობა
|
1
| |||
7
|
ერთი და ორი
(სახალისო რჩე-
ვები)
|
ქართ.2.4
|
1
| ||||
8
|
ი.გიგებაშვილი
„მოუფიქრებელი
კითხვა“
|
ქართ.2.2
|
1
| ||||
9
|
მენავეები
|
ქართ.2.3
|
2
| ||||
10
|
ი.გოგებაშვილი
„ქურდის ქუდი“
|
ქართ.2.4
|
1
| ||||
11
|
ი.გოგებასვილის
„მუქთამჭამელა“
|
ქართ.2.6
|
1
| ||||
12
|
ი.გოგებაშვილი
„მეზობლები“
|
ქართ.2.5
|
1
|
13
|
ი.გოგებაშვილი
„მოუთმენლობის
მსხვერპლი“
|
ქართ.2.7
|
2
| ||||
14
|
ი.გოგებაშვილი
„ჩხუბს თავლა-
ფიანობა მოსდე-
ვს.“
|
ქართ.2.8
|
1
| ||||
15
|
ხალხური ლექსი
|
ქართ.2.6
|
2
| ||||
16
|
შემაჯამებელი
კითხვები.
|
ქართ.2.9
|
1
| ||||
თემა N3
სახალისო ამბები
| |||||||
1
2
3
4
5
|
„ბუზი და ეტლი“
ი.გოგებაშვილი
„ლოკოკინა და
ხვლიკი“
ი.გოგებაშვილი
„მუქარა“
ი.გოგებაშვილი
„ვანო და ქვევრი“
ი.გოგებაშვილი
„ბევრზე ბევრი“
|
ამ თავში შესული
ტესტებში საუბა-
რია მორალზე,
ზნეობაზე. თითოეული ტესტი სახალი-
სოა, თუმცა კარ-
გად იკვეთება ამ-
პარტავნობა, და-
ცინვა, მოსწავლე-
ები იმსჯელებენ
მისაღებ, დადე-
ბით ჩვევებზე და
დაგმობენ ცუდს.
|
ქართ.2.3
ქართ.2.4
ქართ.2.5
ქართ.2.2
ქართ.2.6
|
მეთოდები
|
სახელმძღვანელო
„დედაენის“
კვალზე, ავტორე-
ბი: ნ. გორდელაძე,
თ.კუხიანიძე,
რვეულები: მე
ვწერ სწორად და
ლამაზად“. სურა-თები, ნახატები,
ბუკები, ცარცი და
დაფა.
|
1
1
2
1
2
| |
6
|
აკ. წერეთელი
„ვაშლი და შაქა-
რა“
|
ქართ.2.4
|
აქტივობები
|
1
| |||
7
|
ლ.ტოლსტოი
„კურკა“
|
ქართ.2.5
|
2
|
8
|
ნახატების მიხე-
დვით შეადგინეთ
პატარა ამბავი:
|
ქართ.2.9
|
1
| ||||
9
|
აფიშა (პინოქიოს
თავგადასავალი)
|
ქართ.2.8
|
1
| ||||
10
|
ი.გოგებაშვილი
„ნაპოვნი სავარ-
ცხელი“
|
ქართ.2.9
|
1
| ||||
11
|
ი.გოგებაშვილი
„ცოცხალი ტყუ-
ილი“
|
ქართ.2.5
|
2
| ||||
12
|
შ.მღვიმელი
„მკვეხარა მამალი“.
|
ქართ.2.6
|
2
| ||||
13
|
ხალხური
„კურდღელი და
მისი ბაჭიები“
|
ქართ.2.3
|
2
| ||||
14
|
შემაჯამებელი
კითხვები
|
ქართ.2.1,2,3,4
|
1
| ||||
თავი N4
მოთხრობები ბავშვების შესახებ.
|
1
2
3
4
|
რ.ინანიშვილი
„კრეჭანა“
ი.გოგებაშვილი
„ვანი და ქალაქი“
მ.მიქელაძე
„კნაჭა“
სალომეს განცხა-
დება.
|
ამ თავში შესასწა-
ვლ ტექსტში საუ-
ბარია მორალზე,
ზნეობაზე. თი-
თოეული ტექსტი
ხალისიანია, თუ-
მცა კარგად იკვე-
თება ამპარტა-
ვნობა, დაცინვა,
მოსწავლეები იმ-
სჯელებენ მისა-
ღებ, დადებით
ჩვევებზე და და-
გმობენ ცუდს.
|
ქართ.2.3
ქართ.2.4
ქართ.2.3,4
ქართ.2.4
ქართ.2.8
|
მეთოდები
|
სახელმძღვანელო,
„დედაენის“ კვალ-
ზე. ავტორები:
ნ.გორდელაძე,
თ.კუხიანიძე,
რვეულები, სუ-
რათები,ნახატები,
ბუკები.
|
1
1
2
1
2
| |
5
|
ქ.ჭილაშვილი
„ნავი“
|
ბავშვები წაიკი-
თხავენ ტესტებს,
ისაუბრებენ, იმ-
სჯელებენ პერსო-
ნაჯების დადე-
ბით და უარყო-
ფით თვისებებზე,
რა არის მისა-
ღები და რა არა.
|
ქართ.2.8
|
აქტივობა
|
2
| ||
6
|
ვ.კახაძე
„ლალი“
|
ქართ.2.9
|
2
| ||||
7
|
წერილი
|
ქართ.2.6
|
1
| ||||
8
|
ქ.ჭილაშვილი
„ბიძინა“
|
ქართ.2.5
|
2
| ||||
9
|
მ.ზაზიკაშვილი
„ზაზა და ღრუ-
ტუნა“
|
ქართ.2.2
|
2
| ||||
10
|
გ.ჭიჭინაძე
„ზურას მუზეუმი“
|
ქართ.2.3
|
1
| ||||
11
|
შემაჯამებელი
კითხვები
|
ქართ.2.4
|
1
|
თავი N 5
ცხოველები ლექსებსა და მოთხრობებში.
| |||||||
1
|
ი.გოგებაშვილი
„თევზი“
|
მოსწავლეები წა-
იკითხავენ ლექსე-
ბსა და მოთხრო-
ბებს ცხოველებზე
გაეცნობიან მათ
ნიშან-თბისებებს.
|
ქართ.2.10
|
სახელმძღვანე-
ლოები „დედა-
ენის“ კვალზე,
ევეულები,ნახა-
ტები, ბუკები.
|
1
| ||
2
|
ეზოპე „ორი ირე-
მი“
|
ქართ.2.7
|
1
| ||||
3
|
„ირემო მთასა
მყვირალო“
|
ქართ.2.8
|
1
| ||||
4
|
ი.გოგებაშვილი
„მჩხავანა კატა“
|
ქართ.2.7
|
1
| ||||
5
|
ი.გოგებაშვილი
„კურდღელი და
ბაყაყი“
|
ქართ.2.3
|
2
| ||||
6
|
„შაშვის ჩივილი“
(ხალხური)
|
ქართ.2.4
|
1
| ||||
7
|
ი.გოგებაშვილი
„მელიას კუდი
მოწმედ“
|
ქართ.2.4
|
აქტივობები
|
2
|
8
|
ქოჩორა (ხალხუ-
რი)
|
ქართ.2.4
|
2
| ||||
9
|
„მელია და მამა-
ლი“ (ხალხური)
|
ქართ.2.6
|
აქტივობები
|
2
| |||
10
|
ი.გოგებასვილი
„სამაგიერო სი-
კეთე“
|
ქართ.2.7
|
2
| ||||
11
|
ძაღლი (ხალხუ-
რი)
|
ქართ.2.6
|
2
| ||||
12
|
მოთხრობის შე-
დგენა.
|
ქართ.2.7
|
1
| ||||
13
|
თაგვებისა და კა-
ტის ომი (ხალხუ-
რი)
|
ქართ.2.5
|
2
| ||||
14
|
ანდერსენი „იხ-
ვის მახინჯი ჭუ-
კი“
|
ქართ.2.4
|
2
| ||||
15
|
ვ.გიგაშვილი
„ცხენოსანი შოში-
ები.“
|
ქართ.2.4
|
2
|
16
|
შემაჯამებელი
კითხვები
|
ქართ.2
|
1
| ||||
თემა N 6
წელიწადის დროები
| |||||||
1
2
3
4
|
ი.გოგებაშვილი
„ოთხი სურვილი“
„შემოდგომა“
ი.გოგებაშვილი
„მუდამ მწვანე ხე-ები“
აკ.წერეთელი
„გაზაფხული“
|
მოსწავლეები შეი-
სწავლიან და
გაეცნობიან წე-
ლიწადის დრო-
ებს, რა ცვლილე-ბები ახასიათებს
თითოეულს და
როგორია ბუნება
წ. დროებთან და-
კავშირებით.
|
ქართ.2.2
ქართ.2.2
ქართ.2.7
ქართ.2.6
|
მეთოდები
|
სახელმძღვანელო-
ები,რვეულები,
სურათები, ნახა-
ტები, ბუკები, ცა-
ცი, დაფა.
|
2
2
2
2
| |
5
|
ი.გოგებაშვილი
„ერთი მერცხლის
ჭიკჭიკი“
|
ქართ.2.5
|
აქტივობები
|
1
| |||
6
|
გარეული ფრინ-
ველები (საუბარი)
|
ქართ.2.6
|
1
| ||||
7
8
|
ლ. მეგრელის
„ქეთოს მერცხალი
ნ.ქადაგიძე
„ბეღურა და თო-
ვლი“
|
ქართ.2.2
ქართ.2.4
|
1
2
| ||||
9
10
|
გ.აბაშიძე
„ზამთარი“
ღია ბარათი
|
ქართ.2.3
ქართ.2.3
|
1
2
| ||||
11
12
|
გ.ჭიჭინაძე
„სად არიან წელი-
წადის დროები?“
შემაჯამებელი
კითხვები
|
ქართ.2.6
ქართ.2.
|
1
1
|
თავი N7
იგავ-არაკები
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1
2
3
|
ლევ ტოლსტოი
„ირემი და ვენახი“
ი.გოგებაშვილი
„თაგვი და ლომი“
სულხან-საბა ორ-
ბელიანი „მეფე და
მხატვარი“
|
მოსწავლეები შეი-
სწავლიან იგავ-
არაკებს. გაიგებენ
რომ იგავ-არაკი
ჰქვია ისეთ მხა-
ტრულ ნაწარმო-
ებებს, სადაც ლა-
პარაკია ცხოველებზე,
ფრინველებზე და
იგულისხმება ადამიანები.
|
ქართ.2.
ქართ.2.
ქართ.2
|
1
1
2
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4
|
სულხან-საბა ორ-
ბელიანი „კუ და
მორიელი“
|
ქართ.2
|
2
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5
|
სულხან-საბა ორ-
ბელიანი „ღარიბი
და ქილა ერბო“
|
ქართ.2
|
2
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6
|
ლევ ტოლსტოი
„ჭორის მსხვერპლი“
|
იმსჯელებენ გა-
მოთქვამენ საკუ-
თარ აზრს.
|
ქართ.2.
|
2
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7
|
შემაჯამებელი
კითხვები
|
ქართ.2
|
1
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
თავი N 10
ძალა ერთობაშია
| |||||||
1
|
ი.გოგებაშვილი
„ბოროტისთვის სიკეთე.
|
მოსწავლეები წაიკით-
ხავენ ამ თავში წარმო-
დგენილ ტესტებს, იმ-
სჯელებენ, გამოთქვა-
მენ საკუთარ აზრებს.
|
ქართ.2.
|
1
| |||
2
|
ვაჟა-ფშაველა
„მოლოდინი“
|
ქართ.2.
|
1
| ||||
3
|
იგავ-არაკი „ლომი და
ხარები“
|
ქართ.2.
|
1
| ||||
4
|
ი.გოგებაშვილი
„სხეულის ნაწილების
ჩხუბი“
|
ქართ.2.
|
2
| ||||
5
|
ოლიმპიელები ძველად
და ახლა
|
ქართ.2.
|
2
| ||||
6
|
შემაჯამებელი
კითხვები
|
ქართ.2.
|
1
|
თავი N 11
იყო და არა იყო რა
| |||||||
1
|
ქართული ხალხური
ზღაპარი „ნახევარ წიწილა“
|
მოსწავლეები გაეცნობიან ქართულ ხალხურ ზღაპრებს.
|
ქართ.2.
|
2
| |||
2
|
როგორ დავდგათ სპექტაკლი „რწყილი და ჭიანჭველა“.
|
ქართ.2.
|
4
|
თავი N 12
ბუნების სურათები
| ||||||||
1
|
ცირა ქიტიაშვილი
„წყაროს სიმღერა“
|
ამ თავში მოსწავლეები გაეცნობიან ბუნების სურათებს და
იმსჯელებენ.
|
ქართ.2.
|
1
| ||||
2
|
დინალდ ბისეტი
„პატარა და დიდი ტა-
ლღა“
|
ქართ.2.
|
2
| |||||
3
|
ნიკო კეცხობელი
„ია და ჭიანჭველა“
|
ქართ.2.
|
2
| |||||
4
|
მწერები
|
ქართ.2.
|
1
| |||||
5
|
ანა კალანდაძე
„არაგვს ზემოთ, არაგვს
ქვემოთ“
|
ქართ.2
|
1
| |||||
6
|
ი.გოგებაშვილი
„ხეების კამათი“
|
ქართ.2.
|
1
| |||||
7
8
|
ს.დემურხანაშვილი „ტყის საიდუმლო“
კროსვორდი
|
ქართ.2.
ქართ.2.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий