ჩემი ვიდეოგაკვეთილები YouTube-ზე

თემატური გეგმები

  1. ქართული 1-ლი კლასი
  2. მათემატიკა 1-ლი კლასი
  3. ბუნება 1-ლი კლასი




თემატური გეგმა მათემატიკაში მე-2 კლასი




„დედა ენის“ კვალზე
თემატური გეგმა
მეორე კლასი
სახელმძღვანელოს ავტორები: ნ.გორდელაძე, თ.კუხიანიძე.
N
განსახილველი თემა და საკითხთა  ჩამონათვალი.
თემის  მოკლე
შინაარსი.

მისაღწევი
შედეგი
გამოყენებული
აქტივობები
დასასწ. მეთოდები.
სასწავლო
მასალა,
სხვა რესურსი.
საათების
რაოდენობა.
შეფასება.

თემა N1 ყმაწვილი უნდა
სწავლობდეს.






1







2
მზე შინაო
(ხალხური)






ირ. ევდოშვი-
ლი „სკოლისაკენ
ჰერი, ჰერი!“
ისაუბრებენ მანათობელ
ვარსკვლავზე-
მზეზე, რომელიც სი-
ცოცხლის წყა-
როა, ანათებს
და ათბობს.
ისაუბრებენ თუ როგორ ემზადებიან სკოლაში წა-
სასვლელად.
ყველა სამუსაოდ .
ქართ.2.1







ქართ.2.2
მეთოდები







აქტივობა
ინფორმაციის
მოძიება.
დისკუსია
სახელმძღ-
ვანელო „დედაენის’
კვალზე
სავარჯიშოების
რვეული. ავტორები:ნ.
გორდელაძე, თ.კუხიანიძე,
მასწავლებლის
წიგნი სურა-
თები, ბუკები.
1







1

3
სასკოლო წე-
სები.
საუბრობენ სასკოლო
ოთახში ქცე-
ვის წესებზე
აკვირდებიან
სურათებს და
ალაგებენ თა-
ნმიმდევრობით.
ქართ.2.3


1

4
ი.გოგებაშვილი
„სწავლაში ზა-
რმაცი, ცეკვაში
მამაცი.“
ისაუბრებენ სი-
ზარმაცის და-
გმობაზე და
სწავლის აუცი-
ლებლობაზე.
არის თუ არა
მოსაწონი ვანოს საქციელი.

ქართ.2.2
კითხვა-პასუხი
ჯგუფური-
მუშაობა.

1

5
ი.გოგებაშვილი
„უსუნო ყვავი-
ლი“
ისაუბრებენ თუ
რა მნიშვნელო-
ბა აქვს კარგ ამ-
ხანაგებში ყოფნას და რა ხიანის მოტანა
შეუძლია ცუდი
ამხანაგის გავლენას.
ქართ.2.3


1

6
ი.გოგებაშვილის
„თხა და გიგო“
წაიკითხავენ მოთხრობას იმ-
სჯელებენ თუ
რამდამართა
გოგის სიზარმა-
ცემ დაამპარტა-
ვნობამ.
ქართ.2.4
მეთოდები
როლური თა-
მაში.
სახელმძღვანელო
„დედაენის“ კვა-
ლზე, სურეთები,
ნახატები. ცარცი,
დაფა, ბუკები.
2

7
ი.გოგებაშვილის
„ცხვირს მაღლა
ვინ იწევს“.

ქართ.2.3
კითხვა-პასუ-
ხი

2


8
მ.მიქელაძე
„ბეჯითი და ზარმაცი“
ისაუბრებენ და
იმსჯელებენ ორი მეგობრის
ურთიერთობაზე.
გაიგებენ თუ რა
მნიშვნელოვანია
ბიბლიოთეკასთან
თანამსრომლობას
და სასარგებლო
წიგნის კითხვა.
ქართ.2.5.
დისკუსია
ექსკურსია სკო-
ლის ბიბლიოთე-
კაში.
2

9
ბრძნილი აზ-
რები. დ.გურა-
მიშვილი „ყმა-
წვილი უნდა სწავლობდეს“

ქართ.2.2


2

10







შემაჯამებელი
კითხვები


შემაჯამებელი
სამუშაო

1


თემა N2
კარგი და ცუდი






1
„მოსიყვარულე
ხელი“
ისაუბრებებენ
მეგობრობაზე,
ურთიერთდამოკი-
დებულების და
თანაგრძნობის შე-
სახებ.
ქართ.2.1,2,6.

სახელმძღვანელო
„დედაენის“
კვალზე. რვეუ-
ლები,სურათები,
ნახატები.
1

2
ი.გოგებაშვილის
„კეთილი სანდა-
ლა“
იმსჯელებენ რო-
რი უნდა იყოს
კეთილი და სათ-
ნო ადამოანი.
თვითონ როგორ
მოიქცევიან მსგავს
სიტუაციაში.
ქართ.2.1,2,3,4


1

3
აღწერეთ ნახატი
მოიფიქრებენ და
თითოეულ ტექს-
ტს შეუსაბამებენ
ნასწავლ აზრს.
ქართ.2.4
მეთოდი
სახელმძღვანელო-
ები, რვეულები
„მე ვწერ სწორად
და ლამაზად“
სურათები, ბუკები.
1

4
ი.გოგებაშვილი
„საკუთარი თა-
ვის დასჯა“

ქართ.2.5


1


5
ი.გოგებაშვილი
„მკვეხარა ქო-
თანი“

ქართ.2.3


1

6
აქეთ გორასა
(ხალხური)

ქართ.2.5
აქტივობა

1

7
ერთი და ორი
(სახალისო რჩე-
ვები)

ქართ.2.4


1

8
ი.გიგებაშვილი
„მოუფიქრებელი
კითხვა“


ქართ.2.2


1

9
მენავეები

ქართ.2.3


2

10
ი.გოგებაშვილი
„ქურდის ქუდი“

ქართ.2.4


1

11
ი.გოგებასვილის
„მუქთამჭამელა“

ქართ.2.6


1

12
ი.გოგებაშვილი
„მეზობლები“

ქართ.2.5


1


13
ი.გოგებაშვილი
„მოუთმენლობის
მსხვერპლი“

ქართ.2.7


2

14
ი.გოგებაშვილი
„ჩხუბს თავლა-
ფიანობა მოსდე-
ვს.“

ქართ.2.8


1

15
ხალხური ლექსი

ქართ.2.6


2

16
შემაჯამებელი
კითხვები.

ქართ.2.9


1


თემა N3
სახალისო ამბები






1

2



3


4


5
„ბუზი და ეტლი“

ი.გოგებაშვილი
„ლოკოკინა და
ხვლიკი“

ი.გოგებაშვილი
„მუქარა“

ი.გოგებაშვილი
„ვანო და ქვევრი“

ი.გოგებაშვილი
„ბევრზე ბევრი“
ამ თავში შესული
ტესტებში საუბა-
რია მორალზე,
ზნეობაზე. თითოეული ტესტი სახალი-
სოა, თუმცა კარ-
გად იკვეთება ამ-
პარტავნობა, და-
ცინვა, მოსწავლე-
ები იმსჯელებენ
მისაღებ, დადე-
ბით ჩვევებზე და
დაგმობენ ცუდს.
ქართ.2.3

ქართ.2.4



ქართ.2.5


ქართ.2.2


ქართ.2.6
მეთოდები
სახელმძღვანელო
„დედაენის“
კვალზე, ავტორე-
ბი: ნ. გორდელაძე,
თ.კუხიანიძე,
რვეულები: მე
ვწერ სწორად და
ლამაზად“. სურა-თები, ნახატები,
ბუკები, ცარცი და
დაფა.
1

1



2


1


2

6
აკ. წერეთელი
„ვაშლი და შაქა-
რა“

ქართ.2.4
აქტივობები

1

7
ლ.ტოლსტოი
„კურკა“

ქართ.2.5


2




8
ნახატების მიხე-
დვით შეადგინეთ
პატარა ამბავი:

ქართ.2.9


1

9
აფიშა (პინოქიოს
თავგადასავალი)

ქართ.2.8


1

10
ი.გოგებაშვილი
„ნაპოვნი სავარ-
ცხელი“

ქართ.2.9


1

11
ი.გოგებაშვილი
„ცოცხალი ტყუ-
ილი“

ქართ.2.5


2

12
შ.მღვიმელი
„მკვეხარა მამალი“.

ქართ.2.6


2

13
ხალხური
„კურდღელი და
მისი ბაჭიები“

ქართ.2.3


2

14
შემაჯამებელი
კითხვები

ქართ.2.1,2,3,4


1


თავი N4
მოთხრობები ბავშვების შესახებ.







1


2


3


4



რ.ინანიშვილი
„კრეჭანა“

ი.გოგებაშვილი
„ვანი და ქალაქი“

მ.მიქელაძე
„კნაჭა“

სალომეს განცხა-
დება.





ამ თავში შესასწა-
ვლ ტექსტში საუ-
ბარია მორალზე,
ზნეობაზე. თი-
თოეული ტექსტი
ხალისიანია, თუ-
მცა კარგად იკვე-
თება ამპარტა-
ვნობა, დაცინვა,
მოსწავლეები იმ-
სჯელებენ მისა-
ღებ, დადებით
ჩვევებზე და და-
გმობენ ცუდს.
ქართ.2.3


ქართ.2.4


ქართ.2.3,4


ქართ.2.4


ქართ.2.8

მეთოდები
სახელმძღვანელო,
„დედაენის“ კვალ-
ზე. ავტორები:
ნ.გორდელაძე,
თ.კუხიანიძე,
რვეულები, სუ-
რათები,ნახატები,
ბუკები.
1


1


2


1


2

5
ქ.ჭილაშვილი
„ნავი“
ბავშვები წაიკი-
თხავენ ტესტებს,
ისაუბრებენ, იმ-
სჯელებენ პერსო-
ნაჯების დადე-
ბით და უარყო-
ფით თვისებებზე,
რა არის მისა-
ღები და რა არა.
ქართ.2.8
აქტივობა

2

6
ვ.კახაძე
„ლალი“

ქართ.2.9


2

7
წერილი

ქართ.2.6


1

8
ქ.ჭილაშვილი
„ბიძინა“

ქართ.2.5


2

9
მ.ზაზიკაშვილი
„ზაზა და ღრუ-
ტუნა“

ქართ.2.2


2

10
გ.ჭიჭინაძე
„ზურას მუზეუმი“

ქართ.2.3


1

11
შემაჯამებელი
კითხვები

ქართ.2.4


1



თავი N 5
ცხოველები ლექსებსა და მოთხრობებში.






1
ი.გოგებაშვილი
„თევზი“
მოსწავლეები წა-
იკითხავენ ლექსე-
ბსა და მოთხრო-
ბებს ცხოველებზე
გაეცნობიან მათ
ნიშან-თბისებებს.
ქართ.2.10

სახელმძღვანე-
ლოები „დედა-
ენის“ კვალზე,
ევეულები,ნახა-
ტები, ბუკები.
1

2
ეზოპე „ორი ირე-
მი“

ქართ.2.7


1

3
„ირემო მთასა
მყვირალო“

ქართ.2.8


1

4
ი.გოგებაშვილი
„მჩხავანა კატა“

ქართ.2.7


1

5
ი.გოგებაშვილი
„კურდღელი და
ბაყაყი“

ქართ.2.3


2

6
„შაშვის ჩივილი“
(ხალხური)

ქართ.2.4


1

7
ი.გოგებაშვილი
„მელიას კუდი
მოწმედ“

ქართ.2.4
აქტივობები

2


8
ქოჩორა (ხალხუ-
რი)

ქართ.2.4


2

9
„მელია და მამა-
ლი“ (ხალხური)

ქართ.2.6
აქტივობები

2

10
ი.გოგებასვილი
„სამაგიერო სი-
კეთე“

ქართ.2.7


2

11
ძაღლი (ხალხუ-
რი)

ქართ.2.6


2

12
მოთხრობის შე-
დგენა.

ქართ.2.7


1

13
თაგვებისა და კა-
ტის ომი (ხალხუ-
რი)

ქართ.2.5


2

14
ანდერსენი „იხ-
ვის მახინჯი ჭუ-
კი“

ქართ.2.4


2

15
ვ.გიგაშვილი
„ცხენოსანი შოში-
ები.“

ქართ.2.4


2


16
შემაჯამებელი
კითხვები

ქართ.2


1


თემა N 6
წელიწადის დროები






1


2

3


4
ი.გოგებაშვილი
„ოთხი სურვილი“

„შემოდგომა“

ი.გოგებაშვილი
„მუდამ მწვანე ხე-ები“
აკ.წერეთელი
„გაზაფხული“
მოსწავლეები შეი-
სწავლიან და
გაეცნობიან წე-
ლიწადის დრო-
ებს, რა ცვლილე-ბები ახასიათებს
თითოეულს და
როგორია ბუნება
წ. დროებთან და-
კავშირებით.
ქართ.2.2


ქართ.2.2

ქართ.2.7


ქართ.2.6
მეთოდები
სახელმძღვანელო-
ები,რვეულები,
სურათები, ნახა-
ტები, ბუკები, ცა-
ცი, დაფა.
2


2

2


2

5
ი.გოგებაშვილი
„ერთი მერცხლის
ჭიკჭიკი“

ქართ.2.5
აქტივობები

1

6
გარეული ფრინ-
ველები (საუბარი)


ქართ.2.6


1

7

8
ლ. მეგრელის
„ქეთოს მერცხალი
ნ.ქადაგიძე
„ბეღურა და თო-
ვლი“


ქართ.2.2

ქართ.2.4


1

2

9

10
გ.აბაშიძე
„ზამთარი“
ღია ბარათი


ქართ.2.3

ქართ.2.3


1

2

11


12
გ.ჭიჭინაძე
„სად არიან წელი-
წადის დროები?“
შემაჯამებელი
კითხვები





ქართ.2.6


ქართ.2.


1


1



თავი N7
იგავ-არაკები






1


2


3
ლევ ტოლსტოი
„ირემი და ვენახი“

ი.გოგებაშვილი
„თაგვი და ლომი“

სულხან-საბა ორ-
ბელიანი „მეფე და
მხატვარი“
მოსწავლეები შეი-
სწავლიან იგავ-
არაკებს. გაიგებენ
რომ იგავ-არაკი
ჰქვია ისეთ მხა-
ტრულ ნაწარმო-
ებებს, სადაც ლა-
პარაკია ცხოველებზე,
ფრინველებზე და
იგულისხმება ადამიანები.

ქართ.2.


ქართ.2.


ქართ.2


1


1


2

4
სულხან-საბა ორ-
ბელიანი „კუ და
მორიელი“

ქართ.2


2

5
სულხან-საბა ორ-
ბელიანი „ღარიბი
და ქილა ერბო“

ქართ.2


2

6
ლევ ტოლსტოი
„ჭორის მსხვერპლი“
იმსჯელებენ გა-
მოთქვამენ საკუ-
თარ აზრს.
ქართ.2.


2

7
შემაჯამებელი
კითხვები

ქართ.2


1



თავი N8
ჩემო კარგო ქვეყანა






1
გ.ტაბიძე
„მთვარის ნაამბობი“
მოსწავლეები შეისწა-
ვლიან ლექსებსა და
მოთხრობებს ჩვენს სა-
მშობლოზე, გაიგებენ
ჩვენი ქვეყნის წარსუ-
ლს. გამოთქვამენ სა-
კუთარ აზრს.
ქართ.2.


1

2
ლეგენდა თბილისზე

ქართ.2.


2

3
გ.ჭიჭინაძე
„საქართველო“

ქართ.2.


1

4
მცხეთობა. (ხალხური)

ქართ.2.


1

5
შემაჯამებელი კითხვე-
ბი.

ქართ.2.


1




თავი N 9
ძველის ძველი ამბები






1


2

3

4

5
6
ი.გოგებაშვილი
„ცხვარი და სიღარიბე“

ხალხური „მუმლი მუ-
ხასაო“
მ. მიქელაძის
„აქილევსი“
სამეულ მარშაკის
„მთვარე და მკერავი“
მოიგონე ამბავი
შემაჯამებელი
კითხვები
მოსწავლეები გაეცნო-
ბიან ძველთაძველ ამ-
ბებს და ისაუბრებენ,
გამოთქვამენ საკუთარ
აზრს.





ქართ.2.


ქართ.2.

ქართ.2.

ქართ.2.

ქართ.2.
ქართ.2.


1


1

2

2

1
1



თავი N 10
ძალა ერთობაშია






1
ი.გოგებაშვილი
„ბოროტისთვის სიკეთე.
მოსწავლეები წაიკით-
ხავენ ამ თავში წარმო-
დგენილ ტესტებს, იმ-
სჯელებენ, გამოთქვა-
მენ საკუთარ აზრებს.
ქართ.2.


1

2
ვაჟა-ფშაველა
„მოლოდინი“

ქართ.2.


1

3
იგავ-არაკი „ლომი და
ხარები“

ქართ.2.


1

4
ი.გოგებაშვილი
„სხეულის ნაწილების
ჩხუბი“

ქართ.2.


2

5
ოლიმპიელები ძველად
და ახლა

ქართ.2.


2

6
შემაჯამებელი
კითხვები

ქართ.2.


1



თავი N 11
იყო და არა იყო რა






1
ქართული ხალხური
ზღაპარი „ნახევარ წიწილა“
მოსწავლეები გაეცნობიან ქართულ ხალხურ ზღაპრებს.
ქართ.2.


2

2
როგორ დავდგათ სპექტაკლი „რწყილი და ჭიანჭველა“.

ქართ.2.


4





თავი N 12
ბუნების სურათები







1
ცირა ქიტიაშვილი
„წყაროს სიმღერა“
ამ თავში მოსწავლეები გაეცნობიან ბუნების სურათებს და
იმსჯელებენ.
ქართ.2.


1


2
დინალდ ბისეტი
„პატარა და დიდი ტა-
ლღა“


ქართ.2.


2


3
ნიკო კეცხობელი
„ია და ჭიანჭველა“

ქართ.2.


2


4
მწერები

ქართ.2.


1


5
ანა კალანდაძე
„არაგვს ზემოთ, არაგვს
ქვემოთ“

ქართ.2


1


6
ი.გოგებაშვილი
„ხეების კამათი“

ქართ.2.


1


7


8
ს.დემურხანაშვილი „ტყის საიდუმლო“

კროსვორდი

ქართ.2.


ქართ.2.








  1. თემატური გეგმა მათემატიკა მე-3 კლასი
  2. თემატური გეგმა ბუნება მე-3 კლასი


Комментариев нет:

Отправить комментарий